Friday, March 27, 2009

Cuti Sekolah (2)

Saya baru pulang dari kamp NCC saya.
Ia bosan dan tidak seronok kerana aktivitinya
ada yang tidak seronok.Saya tidak suka budak-budak
menengah one, mereka suka cakap besar dan suka
cari pasal.Di kamp itu, saya membuat ada kawan.

Ada ramai yang aku ketahui.Kami melukis dan mencantikkan
bendera kumpulan masing-masing.Ada empat kumpulan
dalam semuanya.Selepas itu, aku, shafiq dan lutfi pergi ke
kelas untuk bersembahyang zohor, selepas itu, kami
bertiga pergi berhimpun di field untuk menaikkan tent untuk
bermalam di situ.

Pada waktu malam, kami semua tidak tidur hingga pukul empat pagi.
Aku tidak boleh tidur kerana tempatnya basah dan tempatnya sempit.
Hujan jatuh selepas itu, kami harus pulang ke kelas untuk tidur.
Aku tidur selama 1 dan setengah jam.Memang ngantuk.

No comments: